CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Monday, January 21, 2008

انا جييييييييييييييييييييييييييت


مش عارفة ابدأ منين ... وحشتونى بشكل غير عادى ... انا اسفة ع الاختفاء بس كان مش بإيدى ... ممكن نسميها كانت حرب مش امتحانات .... والله ده كان غلب اللى احنا فيه ... المهم ان احنا عدينا وخلصنا

المهم انا بشكر كل اللى ساندونى بالدعوات والتشجيعات ... انا كنت فى منتهى الانبساط من تعليقاتكم وكلامكم الحلو ... وبشكر بالاخص لوزه اللى الحمد لله حافظت على المدونة ومولعتش فيها ... انا كنت مستعده بفريق الاطفاء لكن الحمد لله .... طلعت قدها وقدود


الدور والباقى دلوقتى على النتيجه ... خليكم بقى معايا جدعان بالدعوات لحد النهايه .. عشان ربنا يتمم الامر على خير


وبكرر ... وحشتونى كتير ... وربنا يخليكوا ليا

4 comments:

loza said...

ههههههههههههههههههههههههههههههه

حريييييييييييييييييييييييييييق
حريييييييييييييييييييييييييييق

تعالي طفي اذا كنت شاطره

وعلى الدعوه على النتيجه حاضر انت بس تؤمري .. وليك كمان وحده مكسوريات تقوم بالواجب ..

كيخ كيخ كيخ ..

ونفسي افهم دخله بصويت ليه .. وحده وحده بالشويه .. وانت (انا جيييييييييييييييت )ايه ده هده على فين بس ..

Hayam said...

الحمد الله ع السلامة
وحشتينا جداً
ان شاء الله تكون امتجاناتك عدت على خير ونورتي المدونة

فراشة said...

الحمد لله ع السلامة

الانسة لوزا
قامت من فترة بإغلاق المدونة

الله يعطيها العافية
صكرتها فترة و حرمتنا منها

لكن رجعتها تاني

ما تغيبي تاني
وحشتينا

إن شاء الله تكون النتيجة كويسة
يا دكتورة
إناي دخلتي حرب
و أن شاء الله تربحي

بس نبي الزردة

سلامي

loza said...

فراشة ...

هههههههههه
يا شوشيده .. بهي بهي ..

جايه تطول تشوشد ..

لا حول ولا قوة الا بالله ..

..


خليك محضر خير .. باه على الاقل دافعي عليه .. قولي كلمه حلوه في حقي ..

وعلى النتيجه .. هيه مش كويسه وبس تي هيه ممتازه انا نسيت نكتب في البوست انها جابت التاسعه على الدفعه السنه هدي ... ونسبتها حاجه وتسعين بس مش متفكره كم الحقيقه ..

شفتي الخاينه .. ههههههه ... وتقول عليه انا الحريته .. تي بالله نشهدك من هيه الحريته توه ..