CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Monday, July 23, 2007

رسالة من شاب إلى فتاته


الرجاء قراءة الرسالة كاملة

إليك .. مع التحية .. وبعد


لقد آن الاوان لكى أبوح لك بما يجتاح فكرى وقلبى وهو تكسير

الحواجز التى بيننا .. أعرف أن هذه الأفكار بنفس الوقت قد تدور فى

رأسك .. ولكن لابد أن تفهمى جيدا أننى لا وأتمنى لك سوى

أن تكونى معى وإلى جانبى إلى الابد .. فالحياه التى أعيشها بدونك كأنها

جهنم الحمراء .. صدقينى ذلك إحساسى .. فهل تلبين طلبى وتخلعين

عنك هذه الافكار البالية ولنبدأ معا صفحة جديده وتبدلى الهموم كما تبدلين

عباءتك حتى يراك الناس كما انت على حقيقتك . أما انا فأريد أن أقطع

جميع علاقاتى السابقة مع الجنس اللطيف وكل ما اتمنى أن يكون على

يديك لارتاح ويرتاح قلبى .. ولكى أزداد شجاعة وقوة وأستطيع اقتلاع

الحزن الذى ملكنى وأتعبنى .. فلا تصدقى إلا ما ترينه من خلال

عينيكى .. ولا تتعجبى فتلك هى رغبتى فى الدنيا وحقا أقول إن وجهك

نور أضاء ظلمات حياتى التعيسة التى كانت - بدون مبالغة - بدونك

بؤس وشؤم وكلما نظرت إليك وتكلمت معك كان كلامك وصوتك

كالموسيقى التى تعزف أحلى الالحان حتى ظننت أن باقى الأصوات

نهيق وعواء .. ولا أنسى ذلك اليوم الذى عرفتك فيه فقد كان حقا يوم

ولادتى من جديد فى هذه الدنيا .. وعمرى الذى مضى بدونك كان

ملعونا وثقيلا .. فصدقينى هذه هى الحقيقة أقولها وبكل صراحة

فيا حسرة على ما مضى من سنين


حتى الآن تبدو الرسالة طبيعية .. ولكن لو عرفت أن مرسلها كتب فى آخرها ملحوظة تقول : الرجاء قراءة سطر وترك سطر حتى تفهم الرسالة ... فلن تكون طبيعية .. أبدا .. هههههههههههه

17 comments:

loza said...

ويييييييييييي

Hayam said...

الباين ان انتي كنتي نايمة خمسطاشر سنة فاتوا.. يابنتي انا قرياها بعتقد من وانا في اعدادي تقريبا .. دي ايه الي فكرك بيها دي الوقتي؟؟؟؟
بس تحفة الرسالة نفسي اكتب وحدة زيها

linda said...

قديـــــــــــــــــــــــــــمة

ههههههههههههههههههههه

بهزر عليكي وانت بسرعة كشرتي وجبتي السكينة

loza said...

بخ هو ...

سربرايز

ويييييييييييييي

lolla said...

loza;
ويييييييييييييييييي

youma,
انت قريتيها ... أكيد فى ناس تانية مقروهاش .. ايه الغلاسة دى؟؟

linda,
آه السكينة ههههههههههههههههه

شكرا ليكم كلكم

Hadota ... حدوتة said...

انا فعلا قرتها من زمان
من حوالى كده اربع خمس سنين ويمكن اكتر
بس دا ميمنعش انى كل ما افتكرها اضحك
ههههههههههههههههههه

والله عسل
التوفيق دايما يا عسل
منتظرين كده بوستات حلوة




يعنى اعمل فيكم ايييييييه؟؟
برده حكاية الكلمة اللى قبل الكومنت
عااااااااااا
:(((
والله لاقول لماما عليكم
عااااااااا
:((((

lolla said...

كويس ... رجعتلكم زكريات زمان .. ودى حاجة مطلوبة
شرفتينا يا حدوتة

Akram said...

عرضت علي من قبل ولكني قرأتها وكانها لأول مرة الأن
شكرا لمشاركتك بها

loza said...

sorry hadota ...
انا فعلا مكنتش وخده بالي منها بالمره الكلمه ده لاني بكون
sign in ..already ..
موحدش لفت نظري ليها حتى الاخت لولا ..
عموما انا غيرتها وتقريبا كده ماشي الحال ..
ناسف وبالله عليكي متقوليش لماما


هههههههه
سلام يا عسوله ..

lolla said...

a.adam
مبسوطة انها عجبتك .. وشكرا ع الزيارة

S H A H said...


بونسوار

حبيت اوضح الرسالة انا اللي كنت كاتبها لحبيبتي سابقا

انتو جبتهوا منين

وفعلا زي ما قالو الضيوف كنت كاتبها و انا في تالتة اعدادي

عموما سماح المرة دي عشان خاطر لولا و لوزا

بس بعد كدة تقولولي هااا ماشي

يلا سلام مؤقت

lolla said...

s h a h ,

معلش يا عم شاه .. حقك علينا .. متزعلش
احنا عارفين ان قلبك كبير
هنبقى نقولك
سلام مؤقت

loza said...

هيه ايه حكاية الاخ بونسوار ..
كل مروح حته الاقي بونسوار ..
ههههههه
طيب بونسوارين

وييييييييييييي

S H A H said...

بتتريقي عليا يا لوزا؟؟

كسرتي خاطري كدة

loza said...

لا لا والله لا حاشه وكلا بس فعلا صدفه اني كل مفتح حته الاقي بنسوار ..

وقلتلك بنسوارين ..

وعمواما معاش ولا كان الي يكسر خاطرك يا شاة

Doaa Ebrahim Aaql said...

يخرب عقلك

جامده موووووت تحياتى ياقمر

lolla said...

princess Dodo

اهلا بيكى .. نورتينا يا قمر
شكرا على مرورك